Sider

lørdag 25. april 2009

Det varmer så!


Ja, det varmer.

Jeg blev så utrolig glad, da jeg fik min 2 første kommentar på mit sidste indlæg. 

Tusind tak Gúa og Siren. 

Jeg har fulgt med jeres og nogle andres blog siden jeg opdagede denne verden og har mange gange tænkt om jeg skulle blogge på dansk, så folk forstod  det jeg skriver og også for at vedligeholde min dansk. 

Jeg boede i Danmark i 6 år og flyttede til Island for halvandet år siden.
Jeg har følt mig lidt ensom her oppe i Island. Den er helt underbar, denne blogverden hvor man kan inspirere hinanden og lære masse af nye mennesker at kende, som deler ens interesse. 

Det giver glæde og varme i mit liv, og er min måde at komme lidt væk på finanskrisen og det lidt kedelige her i livet. 

Tusind tak for jeres søde ord, de betyder meget. 

Nu skal jeg til at sætte min kryds (X ) på den helt rigtige sted, vi skal nemlig stemme idag. 

Góða helgi!

 

1 kommentar:

  1. Nydelig Madonna bilde, slike bilder er såå fine! :)

    Ble litt overrasket over at du skrev på dansk, så flott da! Nå forstår jeg jo hva du skriver!:) Men du kan jo bruke google oversetteren også om du ikke vil skrive på dansk, den er ikke vanskelig å innstallere på bloggen.

    Skjønner godt at du er glad for dine første 2 kommentarer! Er jo det som driver en videre...at noen liker og setter pris på det som man viser frem + all inspirasjonen i fra mange flotte bloggere! :)

    Kjøkkeninnredningen vår er kjøpt her: http://www.sigdal.com/no/kjokken/myke_former/
    Gulvet vårt er et vinylbelegg i grå nyanse.

    Ha en fin lørdagskveld! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...