Sider

søndag 31. mai 2009

Et så skønt laaaaangbord..

på hele 3 meter. Så smukt og skønt, og der kan sidde rigtig mange!
Men jeg kan ikke lade være med at tænke, 
hvad  i al verden gjorde folk af deres ben i gamle dage?
Det må have været irreterende altid at have noget i vejen for deres fødder.
Bild fra atelier september, klik og se flere .

Þetta langborð er alveg yndislega fallegt, finnst mér. 
Ekki er verra að hér geta setið margir, margir!
Því borðið er heilir 3 metrar.
Get þó ekki annað en velt fyrir mér, 
hvað í ósköpunum gerði fólk af fótunum á sér í gamla daga?
Hlýtur að hafa verið pirrandi að hafa alltaf einhverja spítu 
að  þvælast fyrir.



3 kommentarer:

  1. Verkligen ett jättefint långbord, ett sånt skulle jag oxå vilja ha.
    Ha det gott, Kram Sofia

    SvarSlett
  2. Ja et slikt bord kunne jeg også ha tenkt meg, men har desverre ikke plass på kjøkkenet!

    SvarSlett
  3. Nydelig bord, flott patina, kunne godt tenkte meg deg ja....men det er nok desverre altfor stort for vårt lille kjøkken eller spisestue:)

    Takk for så koselig kommentar hos meg,det varmer:)) Håper du også får tak i den siste utgaven av Jeanne d'Arc Living magasin snart, det var mye fint å titte på, masse inspirasjon:)
    Er det ikke noen butikker der du bor som tar det inn??
    Ha en strålende dag:))
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...