Sider

torsdag 14. mai 2009

Zinkbalje på badeværelset



Hvad gør man når hylden på badeværelset skal i brug et andet vigtigere sted, dvs. i børneværelsest? 
Nogen steder skal jo håndklæderne være. 
De skal gerne stå fremme, det er jo ligesom en grund til, at der kun blev købt hvide og sandfarvede håndklæder. 

Jeg har haft en kæmpe stor Zinkbalje i nogle år og hvor jeg 
nu kun har bitte små altan og ikke en privat have som i Danmark, har jeg ikke helt vidst hvad jeg skulle gøre med den. 
Men den er jo også lidt småhellig som mine andre ting :-)

Selvfølgelig, bruger jeg den til håndklæderne! 

Det gamle vaskebrædt som ikke har haft et sted at bo, fik også nyt hjem og badskrubben som jeg aldrig bruger, fordi jeg kun husker den efter at jeg er i bad, og den hang på den anden side af badeværelset. 
Man nenner jo ikke at gøre gulvet pladsk vådt hver gang man skal i bad vel !






6 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, skulle tro de var plukket rett ut av et interiørblad! Lurt å bruke zinkbaljen til handuker og diverse i...det var kjempefint! :)

    SvarSlett
  2. Hejsan, ohhh så vackra inspirerande bilder från ert badrum, ser härligt ut. Trevlig helg. Kram Paula

    SvarSlett
  3. Hej tack för din kommentar.
    Jag blir så glad att du vill länka.
    Jag länkar dig om det är ok?
    Ha det gott

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så lekre inspirasjonsbilder du viser fra ditt baderom...jeg bare elsker zink-ting:))
    Ha en flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hæ hæ
    Balinn kemur svakalega vel út, ég er nú líka svaklega skotin í kökuforminu:D

    SvarSlett
  6. Já hann er flottur hjá þér balinn. Minn er líka hreint ómótstæðilegur enda valinn af þér, ásamt könnunni fínu.Mang tak.
    Tengdó

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...